2009年10月9日 星期五

香港人去台灣單車環島遊﹣﹣﹣﹣其他裝備(II)



單車衫﹣﹣﹣單車衫其實可以用一些排汗衣都可以,不用買專業單車衫,因每件都要三四佰元,如要環島最少要準備三件,實在有點貴。冬天就著長袖,春夏秋就短袖,因為一路踩就一路溜汗,都不用著太多衫,但要有風衣,一來可擋風,二來可擋雨。綿質衫就不要箸了,當你每日都要洗衫,重要唔乾,背住又濕又重又唔乾嘅綿質衫踩車,諗起都無引啦!
單車褲﹣﹣﹣單車褲就一定要買,香港踩幾個鐘都patpat 痛啦,何況踩十幾日。如果要平就上淘寶買啦,啲質料都ok 嫁。都係最好三四條啦,一個唔好彩落幾日雨,帶得小就無得換。有啲mountain 嘅單車衫可以齋換內胆,又唔會太過做現代青年,都幾好嫁。冬天就可以著一啲3/4 or 全長的單車褲或加腳套。
單車鞋﹣﹣﹣如果專業單車手就用lock 踏鞋,如不就用普通波鞋,有啲人會著運動型涼鞋(Teva),好似話幾舒服,我就無箸過,因為我怕炒車嘅時候會整傷埋隻腳。我自己就著一對salmon 的爬山運動鞋,幾通風又耐磨,最好係不用綁鞋帶,避免鞋帶捲入車鏈中間。
前後單車燈﹣﹣﹣台灣法例好似一定要有,如果無法例都一定要準備,因台灣不像香港,晚上很多地方都無街燈,就算有都隔好遠才有。人生路不熟,對住前路一篇漆黑都幾驚嫁。我第一日就偶上這樣的情況,車燈無電,重要俾狗追,由大路轉入小路去酒店,係啲小村揾路入去鎮,又黑又單程路,如果無車頭燈應該會俾車車死。

沒有留言:

張貼留言